VoiceBot to automatyczna obsługa klienta

Zatrudnij wirtualnego konsultanta, który będzie pracował dla Ciebie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Automatyczna obsługa klienta od easyCALL.pl sprawi, że pytania twoich klientów nie pozostaną bez odpowiedzi.

Zastosuj VoiceBota – nie każ swoim klientom czekać na zgłoszenie się konsultanta

Wykorzystaj VoiceBota czyli wirtualnego konsultanta, który poprowadzi automatyczną interaktywną konwersację z klientem według zaplanowanego scenariusza. Pozwól swoim klientom kontaktować się z Tobą niezależnie od godziny i dnia tygodnia. Poszerzaj bazę klientów bez obawy, że zabraknie Ci pracowników call i contactcenter.

STAŁY KONTAKT KLIENTA Z FIRMĄ 24/7

VoiceBot działa niezależnie od pory dnia i tygodnia, daje Twoim Klientom pewność otrzymania potrzebnego wsparcia i obsługi także w sytuacjach awarii

SZYBKA INFORMACJA ZwrotnA

Automatyczny kontakt z klientem za pomocą rozwiązań easycall

VoiceBot błyskawicznie przetworzy uzyskane informacje i zaproponuje skuteczne rozwiązanie standardowych problemów klienta

WZROST ZAUFANIA DO FIRMY

automatyzacja kontaktów

Klienci zadowoleni z obsługi chętniej będą korzystać z Twoich usług i polecać je innym. Zbudujesz długoterminowe pozytywne relacje.

Co zyskasz dzięki usłudze z wykorzystaniem VoiceBotów?

Szybka konfiguracja

Aktualizacja numerów telefonów klientów

System automatycznej komunikacji wdrażany jest tylko raz i cały czas pracuje dla Ciebie. Zajmiemy się implementacją systemu i jego konfiguracją. Dostosujemy działanie funkcji do potrzeb Twojej firmy.

Rozwój obsługi klienta

Zapowiedzi głosowe i telefoniczne IVR dają dużo możliwości w zakresie analizowania zachowań Klientów

VoiceBot jest w stanie usprawnić obsługę klienta – obsłużyć większą ilość zapytań a w razie konieczności przekazać rozmowę do Konsultanta. Możesz zwiększyć liczbę obsłużonych klientów bez spadku jakości obsługi.

Redukcja kosztów obsługi klienta

VoiceBot wyręcza twoich pracowników. Dzięki temu możesz oddelegować konsultantów do innych, bardziej twórczych zadań. Nawet jeśli liczba obsługiwanych klientów wzrasta, nie masz potrzeby zatrudniania nowych osób.

Analityka

Dzięki monitoringowi i analizie możesz na bieżąco kontrolować skuteczność systemu. Zebrane dane możesz wykorzystać do tworzenia nowych procesów obsługi.

Weryfikacja leadów pozyskanych ze strony WWW przy pomocy VoiceBota (przykład)

VoiceBot kontaktuje się z klientami, którzy pozostawili swoje dane kontaktowe na stronie WWW, po wstępnej weryfikacji dotarcia do prawidłowej osoby następuje potwierdzanie zainteresowanie ofertą której dotyczył zebrany lead, może chodzić tutaj o dowolną ofertę np.; ubezpieczeniową czy pożyczkową. VoiceBot, w razie niedodzwonienia się do Klienta może kontaktować się wielokrotnie w ciągu dnia, w razie trafienia na pocztę głosową może pozostawić na niej komunikat głosowy z prośbą o oddzwonienie. Nasz VoiceBot potrafi zweryfikować kilkadziesiąt tysięcy leadów dziennie. Głos VoiceBota wykorzystywany w komunikacji z Klientem może być głosem lektora lub syntezą mowy.

VoiceBot od easyCALL.pl – jak przygotowywać schematy interakcji VoiceBota z Klientem?

Graficzny kreator automatycznej obsługi, pozwoli na szybką konfiguracje schematów interakcji – możliwe jest wykorzystanie syntezy mowy oraz naturalnego głosu dogranego przez lektora. W trakcie konwersacji z VoiceBotem możliwe jest przełączenie do Konsultanta.

Dzięki kreatorowi interakcji automatycznych oraz wizualizacji zrealizowanych ścieżek postępowania (powyżej przykładowa graficzna prezentacja interakcji VoiceBOTA) możliwe jest bieżące obserwowanie interakcji Klientów i najczęściej realizowanego sposobu postępowania podczas interakcji –  (np.: ilu Klientów decyduje się na obsługę przez VoiceBOTA, ile przełącza się do Konsultanta Contact Center). VoiceBOT to narzędzie umożliwiające bieżącą optymalizacje procesów w firmie.

Wykorzystaj VoiceBoty i popraw jakość obsługi klienta

Chcesz wiedzieć więcej o automatyzacji obsługi klienta za pomocą VoiceBota? Jesteś ciekawy, jak takie rozwiązanie może rozwinąć komunikację z klientem w Twojej firmie? Napisz do nas, a odpowiemy na wszystkie pytania.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Powiązane usługi