Klientom posiadającym CALL/CONTACT CENTER zapewniamy najwyższą jakość połączeń telefonicznych i atrakcyjne ceny połączeń.

Dla szczególnie wymagających klientów przygotowaliśmy usługi zapewniające ciągłości komunikacji także w przypadku awarii infrastruktury telekomunikacyjnej.

Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego

Dzięki easyCALL zyskasz dostęp do najwyższej jakości połączeń – po relatywnie niskich cenach. Jeżeli w różnych powodów nie możesz zrezygnować z usług dotychczasowego operatora proponujemy usługę na zasadach operatora zapasowego. Przejmiemy dla przykładu ruch telefoniczny w przypadku awarii lub przeciążenia łącza podstawowego. Zapewnimy usługę typu fail over.

Postaw na najwyższą jakość w połączeniu z atrakcyjną ceną

Dzięki nowoczesnej i zaawansowanej technologii, easyCALL świadczy usługi na najwyższym poziomie. Połączenia telefoniczne odbywają się płynnie i bez opóźnień czy zakłóceń, nawet przy dużym natężeniu ruchu telefonicznego. Dzięki temu Twoi pracownicy oraz Klienci – zyskują najwyższy komfort rozmów. Dodatkowo, dzięki odpowiednio niskim cenom połączeń – optymalizujesz koszty działania Call Center.

Nie obawiaj się problemów z ciągłością ruchu telefonicznego

Współpraca z easyCALL daje Ci pewność, że nawet w przypadku awarii łączy – zachowasz płynność ruchu telefonicznego. Dzięki automatycznemu wykrywaniu awarii, mamy możliwość przejęcia połączeń od Twojego głównego dostawcy (pełniąc rolę operatora zapasowego). W trudnych przypadkach kierujemy ruch na IVR, gdzie odpowiednio stworzony proces zapewnia odebranie połączenia i uzyskanie informacji od Klientów (tzw. fail over). Postaw na dywersyfikacje i ciągłość usług.

Odbieraj wszystkie połączenia - niezależnie od obciążenia linii

Nie trać połączeń przychodzących, nawet w przypadku dużego obciążenia linii telefonicznych (tj. przy dużej liczbie połączeń w jednym czasie). Kierując ruch telekomunikacyjny za pośrednictwem easyCALL zyskujesz rozwiązania, które automatycznie wysyłają połączenia na inne linie, przejmując także połączenia z wykorzystaniem IVR. Dzięki temu możesz odebrania wszystkie połączenia.

Co daje Twojej firmie współpraca z easyCALL, w zakresie tranzytu ruchu telekomunikacyjnego?

Wiarygodność po stronie Klientów i Kontrahentów

tranzytu ruchu telekomunikacyjnego

Nie będąc podatnym na awarie czy problemy z jakością połączeń, zyskujesz wiarygodność w oczach swoich Klientów oraz aktualnych czy też przyszłych Kontrahentów. Każda ze stron nabywa pewności, że nawet w przypadku ewentualnych awarii – ciągłość ruchu telekomunikacyjnego zostanie zachowana. Dzięki easyCALL zyskujesz zatem istotną przewagę konkurencyjną.

Niezależność, bezpieczeństwo i dywersyfikacja usług

tranzytu ruchu telekomunikacyjnego. NIEZALEŻNOŚĆ, BEZPIECZEŃSTWO I DYWERSYFIKACJA USŁUG

Odkryj swobodę, jaką daje Ci współpraca z easyCALL. Czyniąc z nas swojego operatora zapasowego zyskujesz pewność, że w przypadku awarii łączy u głównego dostawcy – ruch zostanie płynnie skierowany do easyCALL. Podobna sytuacja może mieć miejsce, jeżeli łącza operatora głównego zostaną nadmiernie obciążone.

Optymalizację kosztów połączeń

ranzytu ruchu telekomunikacyjnego - optymalizuj koszty połączeń

Odpowiednio skonfigurowane stawki za połączenia, dają Ci możliwość optymalizacji kosztów telefonicznych w Twojej firmie. Korzystaj z naszych atrakcyjnych ofert, szczególnie połączeń zagranicznych i numeracji, przy zachowaniu najwyższej jakości dostępnych usług.

Jak rozpocząć współpracę w zakresie tranzytu ruchu telekomunikacyjnego?

Wystarczy, że skontaktujesz się z easyCALL. Wspólnie zweryfikujemy potrzeby Twojej firmy, przedstawiając konkretne możliwości współpracy. Zapewniamy tranzyt ruchu poprzez dostarczenie łącza w technologii VoIP (SIP TRUNK) oraz w technologii TDM (DSS-1, SS7). Możliwe jest także zestawienie transmisji punkt-punkt do Państwa Call Center. Wypełnij krótki formularz kontaktowy. Dobierzemy najkorzystniejsze rozwiązania dla Twojej firmy, usprawniając obsługę telekomunikacyjną Twojej firmy.

Z nami poznasz nową jakość obsługi połączeń!



Zapraszamy na naszego bloga