Klientom posiadającym CALL/CONTACT CENTER zapewniamy najwyższą jakość połączeń telefonicznych i atrakcyjne ceny połączeń.

Dla szczególnie wymagających klientów przygotowaliśmy usługi zapewniające ciągłości komunikacji także w przypadku awarii infrastruktury telekomunikacyjnej.

Tranzyt ruchu telekomunikacyjnego

Dzięki easyCALL zyskasz dostęp do najwyższej jakości połączeń – po relatywnie niskich cenach. Jeżeli w różnych powodów nie możesz zrezygnować z usług dotychczasowego operatora proponujemy usługę na zasadach operatora zapasowego. Przejmiemy dla przykładu ruch telefoniczny w przypadku awarii lub przeciążenia łącza podstawowego. Zapewnimy usługę typu fail over.

Co daje Twojej firmie współpraca z easyCALL, w zakresie tranzytu ruchu telekomunikacyjnego?

Wiarygodność po stronie Klientów i Kontrahentów

tranzytu ruchu telekomunikacyjnego

Nie będąc podatnym na awarie czy problemy z jakością połączeń, zyskujesz wiarygodność w oczach swoich Klientów oraz aktualnych czy też przyszłych Kontrahentów. Każda ze stron nabywa pewności, że nawet w przypadku ewentualnych awarii – ciągłość ruchu telekomunikacyjnego zostanie zachowana. Dzięki easyCALL zyskujesz zatem istotną przewagę konkurencyjną.

Niezależność, bezpieczeństwo i dywersyfikacja usług

tranzytu ruchu telekomunikacyjnego. NIEZALEŻNOŚĆ, BEZPIECZEŃSTWO I DYWERSYFIKACJA USŁUG

Odkryj swobodę, jaką daje Ci współpraca z easyCALL. Czyniąc z nas swojego operatora zapasowego zyskujesz pewność, że w przypadku awarii łączy u głównego dostawcy – ruch zostanie płynnie skierowany do easyCALL. Podobna sytuacja może mieć miejsce, jeżeli łącza operatora głównego zostaną nadmiernie obciążone.

Optymalizację kosztów połączeń

ranzytu ruchu telekomunikacyjnego - optymalizuj koszty połączeń

Odpowiednio skonfigurowane stawki za połączenia, dają Ci możliwość optymalizacji kosztów telefonicznych w Twojej firmie. Korzystaj z naszych atrakcyjnych ofert, szczególnie połączeń zagranicznych i numeracji, przy zachowaniu najwyższej jakości dostępnych usług.