System Call Center do realizacji założonych celów biznesowych wykorzystuje wiele narzędzi w tym system wspierający telefoniczny i/lub wielokanałowy kontakt z klientem.

Łącząc Twój system Call Center z rozwiązaniami telekomunikacyjnymi od easyCALL – podniesiesz skalę i rentowność realizowanych procesów obsługowych, sprzedażowych i windykacyjnych.

Postaw na niezawodną komunikację i podnieś jej efektywność

Dla osiągnięcia odpowiedniej efektywności prowadzonych zadań w Call i Contact center konieczne jest wykonanie dziennie odpowiedniej liczby rozmów i kontaktów z osobami docelowymi, zarówno w obszarze sprzedaży, jak i windykacji – co wymaga podjęcia bardzo wielu prób połączeń. Zależnie od specyfiki branży czy oczekiwań Klienta, należy korzystać z różnych modeli wykonywania połączeń, takich jak predictive dialing, progressive czy też preview. Praca Konsultantów może być zastąpiona platformami automatycznymi lub z nimi współpracować gdzie swoje zastosowanie znajduje platforma automatyzacji kontaktów którą oferuje easyCALL, platforma realizuje automatyczne masowe kontakty i umożliwia interaktywną konwersacje z klientem bez udziału Konsultanta Call Center.

Zwiększ skuteczność działań sprzedażowo - windykacyjnych

Nowoczesne narzędzia oferowane przez easyCALL, w połączeniu z rekomendowanym przez nas systemem dla CALL CENTER i/lub automatyzacją – zwiększą skuteczność realizowanych przez Ciebie procesów. Znacznie obniżysz czas bezczynności Konsultantów, przeznaczając go na efektywne rozmowy. Zwiększysz również skalę swoich działań, a także liczbę Klientów czy osób zadłużonych, do których dotrzesz w ciągu tego samego dnia.

Docieraj bezpośrednio do osób docelowych

Korzystając z odpowiednio dobranego systemu Call Center – dotrzesz do większej liczby osób docelowych. System pozwoli wykonywać dużo więcej prób połączeń, w porównaniu do działań manualnych. W ten sposób skierujesz do Konsultanta jedynie takie kontakty, w których nawiązano połączenie (zależnie od trybu pracy systemu). Zyskasz możliwość kontaktu ze znacznie większą liczbą Klientów lub osób zadłużonych, niż ma to miejsce w tradycyjnych modelach.

Przekonaj się - co możesz zyskać wybierając rekomendowany dla Twojej firmy system. Doskonale sprawdza się on w połączeniu z dostarczanymi przez easyCALL.pl rozwiązaniami dla Call Center!

Zwiększysz przychody i zredukujesz koszty

system contact center i call center od easyCall zwiększy przychody twojej firmy

Bez potrzeby zatrudniania dodatkowej liczby pracowników – odkryjesz możliwość obsługi zdecydowanie większej liczby Klientów. Korzystając z narzędzi easyCALL, w połączeniu z rekomendowanym systemem Call Center – zagospodarujesz dostępne Ci zasoby. Zwiększysz także przychody firmy, ponieważ nawiążesz relacje ze zdecydowanie większą liczbą Klientów lub osób zadłużonych. Ma to bezpośrednie przełożenie na osiągnięty wynik finansowy. Jednocześnie dzięki automatyzacji ograniczysz czas, poświęcony dotychczas na wykonywanie powtarzalnych zadań.

Co zrobić, aby skorzystać z rekomendowanego przez easyCALL systemu dla Call Center?

wdrożenie systemu

Skontaktuj się z easyCALL. Wspólnie określimy potrzeby Twojej firmy i zaproponujemy dedykowane dla Ciebie, kompleksowe rozwiązania. Niezależnie od tego, czy prowadzisz działania windykacyjne, marketingowe lub sprzedażowe – dobierzemy narzędzia, które pozwolą Twojej firmie skutecznie realizować działania w obszarze Call Center. Posiadamy rozwiązania zarówno dla małych Call Center, jak i dla tych bardzo dużych, które posiadają nawet kilkaset stanowisk, pracujących w jednym czasie. Systemy Call Center mogą działać lokalnie u Klienta lub być dostępne w praktycznej chmurze. Dopasujemy właściwe rozwiązania dla Twojej firmy

Wybierz współpracę z easyCALL i odkryj potencjał Twojego Call Center!

Wypełnij krótki formularz kontaktowy. Przygotujemy kompleksowe wsparcie dla Twoje Call Center. Z nami osiągniesz więcej!



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.