easyCALL.PL oferuje wiele narzędzi podnoszących skuteczność procesów windykacyjnych. Proponujemy zarówno rozwiązania zwiększające efektywność komunikacji z osobami zadłużonymi jak również zwiększające skuteczność dotarcia do dłużników.

Niezależnie od wielkości Twojego Call Center nasze rozwiązania pozwolą poprawić efektywność realizowanych procesów windykacyjnych oraz monitoringu płatności.

easyCALL.pl w ofercie posiada następujące narzędzia zwiększające skuteczność windykacji

Dzięki zastosowaniu inteligentnej prezentacji połączeń wychodzących z Call Center zdecydowanie łatwiej dodzwonisz się do osób unikających kontaktu. Do rotacji numeracją w modelu SIPP wykorzystujemy zarówno numeracje komórkową jak i stacjonarną. Opracowaliśmy wiele możliwych wariantów rotacji numeracją dających możliwość skutecznego kontaktu z dłużnikami. W ramach monitoringu reputacji możemy dodatkowo analizować wskaźniki odbieralności połączeń w czasie i na bieżąco zmieniać udostępnione numery na nowe.

Dzięki automatyzacji, usprawnisz większość procesów windykacyjnych w swojej firmie. Konsultanci Call Center będą mogli skupić się na bardziej złożonych negocjacjach, resztę wykona za nich platforma wielokanałowej komunikacji. Wykorzystaj platformę automatyzacji działań windykacyjnych easyCALL.pl i opracuj własne modele automatycznych procesów. Przekonaj się, jak łatwo jest prowadzić działania windykacyjne i prewindykacyjne oraz jak skuteczny może być sam monitoring płatności. Realizuj skuteczną windykację, bez obaw o ograniczoną liczbę dostępnych Konsultantów.

Otwórz przed swoją firmą nowe możliwości prowadzenia dialogu z Klientami. Dzięki zastosowaniu automatycznych komunikatów głosowych VMS z interaktywną obsługą zwrotną (IVR). Wyślesz automatycznie dowolną liczbę komunikatów głosowych do osób zadłużonych, dając im możliwość interakcji i automatycznej deklaracji spłaty podczas ich odsłuchiwania. Podczas połączenia telefonicznego VMS – bez udziału Konsultanta – możliwe jest odsłuchanie salda zadłużenia, terminu płatności czy potwierdzenie tożsamości.

Dzięki połączeniu różnych narzędzi komunikacji w jedną kampanię (np.: VMS z SMS) możesz zaprogramować wielokanałowy proces, który poza telefoniczną próbą kontaktu z osobą zadłużoną – wyśle do niej także wiadomość SMS np. z zapowiedzią kolejnej próby kontaktu. Dzięki kampaniom warunkowym VMS z SMS zyskujesz kompletne narzędzie do komunikacji z dłużnikiem. Masz zatem pewność, że wykorzystujesz wszystkie dostępne formy nowoczesnej komunikacji.

HLR

Zweryfikuj poprawność i aktywność posiadanych numerów, dzięki usłudze HLR (Home Location Register) od easyCALL.pl. Z pomocą HLR sprawdzisz, które z posiadanych przez Ciebie numerów komórkowych Klientów – są aktywne (dając Ci możliwość kontaktu). W ten sposób Twoje kampanie realizowane będą tylko na te numery, które dadzą możliwość dodzwonienia się do osób docelowych. Liczba nieskutecznych prób kontaktów z dłużnikami ulegnie znaczącemu zmniejszeniu.

Dzięki wirtualnemu agentowi easyCALL.pl, w prosty sposób przygotujesz skuteczną ankietę dotyczącą m.in. preferowanej pory kontaktu z osobą zadłużoną. W ten sposób możesz poprosić osoby zadłużone, z którymi próbujesz się skontaktować – aby wskazały preferowane przez nich pory kontaktu. Podpowiemy Ci, w jaki inny sposób wykorzystać pełen potencjał wirtualnego agenta.

Posiadamy dostęp do ponad 18 mln rekordów, dzięki którym wzbogacisz lub uaktualnisz swoją bazę danych o aktualne numery telefoniczne. Skorzystaj z usługi aktualizacji baz easyCALL.pl i nawiąż kontakt z osobami, z którymi do tej pory się to nie udało. Proces aktualizacji jest bardzo szybki, nawet w przypadku dużej ilości danych do zweryfikowania.

Nie dopuść do sytuacji, w której osoba zadłużona nie może się do Ciebie dodzwonić. Dzięki IVR od easyCALL.pl odbierzesz wszystkie połączenia przychodzące. Właściwie skonstruowany IVR pomoże Ci również kierować osoby zadłużone do Konsultantów odpowiedzialnych za określone działania czy procesy. W ten sposób oszczędzisz czas, potrzebny do obsługi konkretnej sprawy.

Oddzwaniaj do swoich potencjalnych rozmówców w czasie, jakiego oczekują – jest to możliwe już w 19 sekund od podania przez Klienta jego numeru na Twojej stronie WWW. Już teraz pozwól odwiedzającym Twoją stronę internetową, na zamówienie szybkiego kontaktu telefonicznego. Wszystko to dzięki umieszczeniu na swojej witrynie naszego widgetu easyKONTAKT.

Wykorzystaj numeracje zagraniczną do realizacji działań do klientów zagranicą. Zrobisz to w ramach realizowanych połączeń wychodzących lub udostępniając numer zagraniczny do kontaktu z Twoim Call Center. Klienci zagraniczni zdecydowanie chętniej oddzwonią na lokalny dla nich numer telefonu.

narzędzia zwiększające skuteczność windykacji

Case Study: "Praktyczne zastosowanie narzędzi zwiększających skuteczność windykacji" Z naszego e-booka dowiesz się jak:

  • Zwiększyć liczbę rozmów z klientami nawet o 70%
  • Zautomatyzować windykację
  • Efektywnie zarządzać zasobami w call center

Dowiedz się jak nasze rozwiązania zwiększą skuteczność windykacji w twojej firmie

Poszukujesz nowych sposobów na wzrost efektywności procesów windykacyjnych? Wypełnij krótki formularz, a skontaktujemy się z Tobą. Pozwól nam przygotować rozwiązania, dopasowane do profilu Twojej firmy. Nie czekaj i zacznij zwiększać skuteczność windykacji!



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Pobierz raport (white-papier) dotyczący zastosowania platformy automatyzacji kontaktów z klientem do automatyzacji procesu windykacji

platforma automatyzacji kontaktów z klientem

Zapraszamy na naszego bloga