Chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców?

Postaw na masową komunikacje za pomocą wiadomości głosowych (VMS), które mogą być znacznie skuteczniejsze niż wiadomości SMS czy e-mail.

Co daje masowa kampania głosowa VMS, połączona z IVR?

Realizuj kampanie masowe z wykorzystaniem najbardziej efektywnego narzędzia automatycznej komunikacji. Wiadomość głosowa z wbudowaną interakcją zwrotną z jej odbiorcą (IVR – Interactive Voice Response) pozwoli wyróżnić Twój komunikat z pośród wielu SMS-ów lub e-maili, jakie otrzymuje Twój potencjalny Klient. Z naszych obserwacji jednoznacznie wynika, że komunikat głosowy zostaje w pamięci odbiorcy na dłużej, niż standardowy komunikat tekstowy w postaci SMS-a. Zastosowanie VMS w połączeniu z IVR umożliwia dwukierunkową komunikację z Klientem, bez potrzeby angażowania Konsultantów w twojej firmie.

Wyróżnij się

VMS jest zdecydowanie mniej popularny, niż SMS-y lub e-maile. Zyskujesz zatem przewagę konkurencyjną i zaznaczasz swoją obecność u potencjalnych Klientów lub odbiorców Twoich komunikatów. Wiadomości głosowe bardziej angażują osoby, do których docierają i są dla nich zdecydowanie ciekawsze. Dają też możliwość włączenia się do komunikacji, dzięki połączeniu z
interaktywną obsługą zwrotną.

Nadaj sprawność komunikacji

Twoje komunikaty dotrą do większej grupy odbiorców, przez co podniesiesz skuteczność realizowanych połączeń. Potencjalny Klient zyska możliwość bezpośredniego zareagowania na wysłuchaną widomość, dzięki opcjom dostępnym w menu IVR. Taka forma masowych wysyłek świetnie sprawdza się przy badaniu opinii Klientów lub ich preferencji zakupowych.

Rozszerz grupę docelową odbiorców

Dzięki wiadomością głosowym VMS możesz w niemal nieograniczony sposób – zwiększyć grono odbiorców swoich komunikatów. Nie będzie Cię tutaj ograniczać liczba dostępnych Konsultantów. Dodatkowo, komunikaty mogą być wysyłane w dowolnie określonej przez Ciebie częstotliwości. Pamiętaj że ponad 20% odbiorców po otrzymaniu wiadomości głosowej dzięki interaktywnemu menu IVR – już w trakcie jej odsłuchiwania zdecyduje się na rozmowę z konsultantem.

Zastosowanie wiadomości głosowych z interaktywną obsługą zwrotną (VMS z IVR):

  • Wczesna windykacja z możliwością deklaracji spłaty, kontaktu z konsultantem, płatności kartą, weryfikacji tożsamości.
  • Monitoring płatności z możliwością zapłaty kartą kredytową.
  • Ankietowanie - odbiorca poprzez wybieranie tonowe udziela odpowiedzi, odpowiedz na pytanie otwarte może zostać nagrana i przesłana mailem do dalszej analizy.
  • Promocja wydarzeń i konkursów.

Jak uruchomić kampanie masowe VMS z IVR w Twojej firmie?

1

Dzięki intuicyjnej platformie kontaktów z klientem zbudowanej przez easyCALL – w bardzo prosty sposób stworzysz komunikaty głosowe i zaplanujesz ich wysyłkę. Proces tworzenia ścieżek dialogu i interakcji odbywa się metodą przeciągnij i upuść (drag and drop).

2

Komunikaty wysyłane w ramach VMS, są tworzone na dwa sposoby. Nagranie komunikatu możesz wykonać we współpracy z profesjonalnym lektorem lub zlecić easyCALL. Jeśli jednak potrzebujesz dużo prostszej i szybszej metody – proponujemy zamianę tekstu pisanego na mowę. Korzystamy tutaj z zaawansowanego systemu syntezy mowy, który w sposób precyzyjne zamienia wpisany przez Ciebie tekst – na mowę w wielu językach. To Ty zdecydujesz, czy komunikat ma być przekazany przez głos męski lub żeński.

3

Po zakończeniu kampanii otrzymasz od nas pełen raport, wraz z kluczowymi danymi dotyczącymi efektywności oraz skuteczności przeprowadzonych działań. Uzyskane w ten sposób dane z powodzeniem posłużą Ci do stworzenia oferty, dopasowanej do konkretnych oczekiwań Twoich Klientów.

Dlaczego kampanie masowe VMS w połączeniu z IVR to "must have" w Twojej firmie?

Eliminujesz ograniczenia związane z tradycyjną komunikacją

To Ty decydujesz do jakiej grupy odbiorców kierujesz określone komunikaty, wyznaczasz też czas ich emisji (dialplan). Masz przy tym pewność, że każdy z Klientów otrzyma Twoją wiadomość w określonym czasie. Dodatkowo, dzięki wbudowanej interakcji każdy odbiorca może odpowiedzieć na Twój komunikat. Tworzenie ścieżek postępowania w ramach IVR daje Ci ogromne możliwości.

Otwierasz się na nowych Klientów

Rozbuduj swoją grupę docelową. Kampanie masowe VMS w połączeniu z IVR, dają Ci możliwość wysyłania personalizowanych komunikatów do nieograniczonej liczby odbiorców. Dzięki temu dotrą one do osób, z którymi wcześniej nie nawiązywano połączeń. Klient zdecydowanie częściej ma możliwość odsłuchania krótkiego komunikatu, niż prowadzenia dłuższej rozmowy.

Budujesz lojalność

Pokaż Klientowi, że rozumiesz jego potrzeby. Kampanie VMS z IVR idealnie sprawdzają się w budowaniu lojalności Klientów. Jest to zatem doskonałe narzędzie do cyklicznych akcji promocyjnych,
stworzonych dla spersonalizowanej grupy odbiorców np. obchodzących urodziny. Buduj relacje, oparte na czymś więcej niż sama sprzedaż.

Łatwiej odzyskujesz należności

Działania windykacyjne prowadzone przy wykorzystaniu wiadomości VMS z wbudowanym IVR, generuje wysoką efektywność zarówno dla procesów monitoringu jak i miękkiej windykacji. Jest to również idealna forma poinformowania Klientów lub osób zadłużonych, o przygotowanych specjalnie dla nich propozycjach.

Łatwy w obsłudze konfigurator kampanii metodą przeciągnij i upuść

funkcje wirtualnej centrali​

Bądź o krok przed Twoją konkurencją - wykorzystaj interaktywne kampanie masowe VMS z IVR od easyCALL

Zainteresowała Cię możliwość wysyłania masowych komunikatów głosowych? Wypełnij krótki formularz, który pozwoli nam się z Tobą skontaktować. Wspólnie zaprojektujemy skuteczną komunikację masową, odpowiednią dla Twojej firmy.



Pobierz raport (white-papier) dotyczący zastosowania platformy automatyzacji kontaktów z klientem od easyCALL.pl

Zapraszamy na naszego bloga