easyCALL dostarcza kompleksowe usługi dedykowane dla Call Center sprzedażowego, obsługowego jak i windykacyjnego.

Dzięki naszym rozwiązaniom znacznie poprawisz efektywność i skalę prowadzonych działań.

Poznaj kompleksowe rozwiązania dedykowane dla Call i Contact Center

Jeżeli chcesz obniżyć koszty połączeń lub zabezpieczyć ciągłość pracy Twojego Call Center w przypadku awarii ta usługa jest dla ciebie. Skorzystaj z tranzytu ruchu telekomunikacyjnego w easyCALL. Obniżymy koszty Twoich połączeń lub jako operator zapasowy – damy Ci gwarancję ciągłości ruchu telefonicznego, W ramach usługi fail over automatycznie wykrywamy awarie i
przenosimy połączenia na łącza easyCALL.

Dzięki zaawansowanym schematom IVR od easyCALL odbierzesz wszystkie połączenia przychodzące i automatycznie obsłużysz część Klientów bez udziału Konsultanta. Właściwie zbudowany IVR pomoże Ci również kierować Klientów do tych Konsultantów, którzy są przydzieleni do określonych zadań. Nie dopuszczaj do sytuacji, w której Klient nie może się do Ciebie dodzwonić.

Zwiększ efektywność i skalę procesów docierając ze swoimi komunikatami do wszystkich, z którymi nie można się było wcześniej skontaktować. Dzięki platformie do automatyzacji kontaktów od
easyCALL – zrealizujesz masową wielokanałową kampanie marketingową lub przeprowadzisz windykacje. Nie ograniczaj swojej komunikacji i kontaktuj się ze wszystkimi osobami, które
obsługujesz. Dzięki naszej platformie to prostsze niż myślisz.

Dzięki inteligentnej prezentacji połączeń od easyCALL, zdecydowanie łatwiej dodzwonisz się do osób, które do tej pory unikały kontaktu z Twoją firmą. Oferujemy wiele modeli rotacji numeracją aby zwiększyć odbieralność połączeń wychodzących z Twojego Call Center lub kampanii masowych wiadomości głosowych. Przekonaj się już teraz, odbieralność połączeń wzrośnie nawet o kilkadziesiąt procent.

Dzwonisz do osób zadłużonych lub swoich potencjalnych Klientów – wielokrotnie, ale bez efektu. W easyCALL posiadamy dostęp do ponad 18 mln rekordów, dzięki którym wzbogacisz i odświeżysz swoją bazę danych o aktualne numery telefoniczne. Skorzystaj z aktualizacji baz teleadresowych easyCALL i nawiąż kontakt z osobami, z którymi do tej pory Ci się to nie udało.

Zweryfikuj poprawność lub aktywność posiadanych kontaktów z klientami lub dłużnikami. Z pomocą
HLR (Home Location Register) sprawdzisz, które z numerów komórkowych w twoich bazach – są
aktywne (dają możliwość kontaktu). Będziesz realizował tylko połączenia do aktywnych numerów
telefonów.

Otwórz sią na możliwości realizacji masowych kampanii wielokanałowych pozwalających na zaawansowaną interakcje z klientem. Dzięki komunikatom głosowym VMS w połączeniu z IVR i interakcjom wbudowanym w wiadomości głosowe klient może z poziomu otrzymanej wiadomości zapłacić za zakupiony towar, dokonać spłaty zobowiązania, czy złożyć deklaracje spłaty zadłużenia – wszystko bez udziału Konsultanta Call Center.

Dzięki połączeniu wiadomości głosowych z tekstowymi zaprogramujesz proces, który wyśle wiadomość SMS, w przypadku nieodebrania przez Klienta połączenia głosowego VMS, lub SMS który zapowie następujące po nim połączenie zawierające wiadomość głosową. Kampanie warunkowe VMS z SMS to zatem świetne narzędzie do wielokanałowej nowoczesnej komunikacji z Klientami w marketingu bezpośrednim, promocji i windykacji.

Poznaj prosty sposób na zbadanie sposobu postrzegania Twojej firmy. Dzięki wirtualnemu agentowi easyCALL – przygotujesz skuteczną ankietę np. do badania satysfakcji Klienta. To narzędzie ma dużo więcej zastosowań. Z jego pomocą możesz poprosić swoich potencjalnych Klientów aby wskazali Ci preferowane przez nich pory kontaktu lub zweryfikować posiadane leady sprzedażowe. Z przyjemnością podpowiemy Ci także inne sposoby wykorzystania potencjału wirtualnego agenta.

Wykorzystaj platformę automatyzacji kontaktów z klientem do prowadzenia masowych działań windykacyjnych i opracuj swoje autorskie procesy które zrealizuje za ciebie nasza platforma.
Przekonaj się, jak łatwo możesz prowadzić działania rewindykacyjne i jak skuteczny może być monitoring windykacji. Automatyzacja części procesów pozwoli Konsultantom Call Center skupić się na bardziej złożonych lub wartościowych negocjacjach. Sprawdź, o ile wzrośnie zwrot należności w Twojej firmie.

Oddzwaniaj do swoich potencjalnych Klientów w czasie, który najbardziej im odpowiada – nawet w
19 sekund od zainteresowania rozmową wyrażonego pozostawieniem numeru telefonu w formularzu
na Twojej stronie WWW! Generuj także leady sprzedażowe, wszystko to dzięki umieszczeniu na
stronie internetowej widgetu słuchawki – easyKONTAKT.

Dzięki dostarczanej przez easyCALL numeracji zagranicznej – Twoi Klienci zagranicą będą mogli do
Ciebie dzwonić płacą tyle samo, co za połączenie lokalne. Zwiększysz w ten sposób liczbę zadowolonych Klientów bez względu na to, gdzie aktualnie przebywają.

Interesują Cię skuteczne sposoby na podniesienie efektywności procesów Call Center? Szukasz rozwiązań, które pozwolą Ci na optymalizację kosztów? Wypełnij krótki formularz. Pozwól nam przygotować rozwiązania dopasowane do profilu Twojej działalności. Nie czekaj dłużej – zacznij realizować swoje procesy z większą skutecznością!



Zapraszamy na naszego bloga